.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلنگ چگونه وارد قائم شهر شد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست قائم شهر گفت: جثه پلنگی که ۲ مامور انتظامی را زخمی کرد نشان می‌دهد این حیوان اهلی است.

به گزارش شمال نیوز، عرب گفت: هنوز اطلاعات مشخصی از اینکه این پلنگ چگونه و از کدام ناحیه و منطقه به یکی از خیابان‌های اصلی قائم شهر وارد شده یا اینکه تحت نگهداری شخصی بوده است در دست نیست.

او می‌گوید:جثه حیوان نشان از خانگی بودن آن می‌دهد، ولی جسارت و دوندگی آن عجیب وغریب بود که باید با انجام آزمایش‌ها مشخص شود این حیوان خانگی است یا از طریق جنگل وارد شهر شده است.

یک قلاده پلنگ نر ساعت ۵ صبح امروز ابتدا در خیابان ساری شهر قائم شهر مشاهده و باعث وحشت مردم شهر شده بود که بعد از چهار ساعت جولان در خیابان‌های شهر بالاخره در یکی از باغ‌های اطراف ریل راه آهن زنده گیری شد

کورس ربیعی رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: پلنگ وارد یکی از خانه‌های مسکونی شد و در مسیر به دو مامور نیروی انتظامی حمله و آن‌ها را زخمی کرد.

او افزود: در حین تعقیب نیرو‌های حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی پلنگ به سمت دیگر شهر فرار کرد و برای جلوگیری از وحشت بیشتر مردم، یکی از ماموران به سمت پلنگ شلیک تا مانع از جراحت بیشتر به ماموران انتظامی شود.

بر اساس گزارش محیط زیست این پلنگ با استفاده از تفنگ دارت بیهوشی زنده گیری و برای آزمایش بیومتریک به پناهگاه حیات وحش سمسکنده ساری منتقل شد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.