.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتصال ۱۵۰۰ خانوار شهرستان سوادکوه به اینترنت همراه
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال ۱۵۰۰ خانوار شهرستان سوادکوه به اینترنت همراه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در در نشست مشترک بررسی مشکلات منطقه آلاشت شهرستان سوادکوه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، فرماندار شهرستان سوادکوه و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از ابلاغ ۹ سایت جدید و ارتقاء تکنولوژی ۲۴ سایت موجود در این منطقه خبر داد.

او با اشاره به برنامه وزارت ارتباطات جهت بهبود کیفیت پوشش ارتباطی شهرستان سوادکوه، افزود: با اجرای صحیح این برنامه‌ها توسط وزارت ارتباطات و همکاران در اداره کل استان تاکنون ۱۵۰۰ خانوار این شهرستان از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت برخوردار شده اند.

فلاح گفت: مجموع ۳۴ سایت برای پوشش ارتباطی ۴۵ روستای شهرستان سوادکوه با جمعیتی بالغ بر ۲۶۰۰ نفر ابلاغ شد که از این ابلاغات تعداد نه سایت جدید جهت نصب و راه اندازی در روستا‌های مومج خیل، برنت، طالع، ممشی، کمرخیل، شیرکلا، کمر پشت، ولیلا، پندرم و چرات به اپراتور همراه اول ابلاغ شده است.

او افزود: ۲۴ سایت ابلاغ شده باقیمانده از سایت‌های موجود بوده که جهت ارتقاء به تکنولوژی ۳G و ۴G تعداد ۳۴ روستای این شهرستان اختصاص داده شده است، که با تلاش‌های صورت گرفته از این مجموع تعداد نه سایت جهت پوشش ۱۵ روستا این شهرستان به بهره برداری رسید و جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ خانوار از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت برخوردار شدند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خاتمه به برخی از مشکلات بر سر راه پروژه‌های ارتباطی اشاره کرد و گفت: در صورت هماهنگی و رفع این مشکلات، سهم مازندران در توسعه ارتباطات افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت و این مهم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پروژه‌های ارتباطی و حمایت مسئولان استان و نمایندگان مجلس از برنامه‌های وزارت ارتباطات، به نقطه قابل قبول خود خواهد رسید.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.557 seconds.