.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسهیلات ویژه برای مشمولان آماده به خدمت در هفته ناجا
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از تعجیل و یا تمدید یکماهه اعزام به خدمت برای مشمولان وظیفه عمومی به مناسبت هفته ناجا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمدرضا کریم پور معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: به مناسبت هفته گرامی داشت نیروی انتظامی برای رفاه حال مشمولان و خانواده‌های آنان تسهیلات ویژه‌ای از سوی وظیفه عمومی در نظر گرفته شده است.

او افزود: به همین منظور همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت که متقاضی تمدید تاریخ اعزام به خدمت هستند، می‌توانند با ثبت درخواست خود در درگاه خدمات الکترونیک epolice.ir و یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) به مدت یک ماه تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که متقاضی تعجیل برای اعزام به خدمت در آبان ماه امسال هستند نیز می‌توانند در هفته نیروی انتظامی از طریق درگاه خدمات الکترونیک epolice.ir و یا از طریق دفاتر پلیس+۱۰درخواست خود را ثبت کنند.

سرهنگ کریم پور افزود: در این هفته رسیدگی به پرونده‌های پزشکی و یا کفالت مشمولان و همچنین برگزاری کمیسیون‌های مربوطه با ظرفیت بیشتر انجام خواهد شد.

او رسیدگی به مشکلات مربوط به صدور کارت‌های هوشمند پایان خدمت و معافیت و رسیدگی به کمیسیون‌های توجیه غیبت را از دیگر اقدامات ویژه وظیفه عمومی استان در این هفته برشمرد.

کریم پور جذب مشمولان غایب بالای ۳ سال غیبت در نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی انتظامی را از دیگر تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده برای متقاضیان خدمت در نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته ناجا برشمرد و گفت: این دسته از عزیزان می‌توانند برای ثبت در خواست‌های خود به معاونت نیروی انسانی انتظامی استان مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان وظیفه عمومی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.465 seconds.