.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر دادبود خبر داد :
فراخوان اعضای انجمن صنفی مترجمان استان مازندران برای دریافت کمک‌هزینه‌ی کرونایی واریزشده به "هنرکارت"
فراخوان اعضای انجمن صنفی مترجمان استان مازندران برای دریافت  کمک‌هزینه‌ی کرونایی واریزشده به "هنرکارت"

شمال نیوز: اعضای انجمن صنفی مترجمان استان مازندران که در "صندوق اعتباری هنر" ثبت‌نام نموده‌اند می‌توانند کمک‌هزینه‌ی واریزشده به "هنرکارت" خود را دریافت نمایند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر فاطمه دادبود با  اعلام  این خبر گفت :  طبق قرارداد ی بین انجمن صنفی مترجمان استان مازندران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مترجمان به‌عنوان بخشی از اهالی فرهنگ و هنر، می‌توانند در صندوق اعتباری هنر عضو شده و از خدمات و تسهیلات آن استفاده کنند. دریافت هنرکارت و مزایای آن نیز بخشی از این تسهیلات می‌باشد.

همچنین ، چندی پیش، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، با اعلام آغاز صدور «هنرکارت»، از واریز کمک‌هزینه‌ی بیکاری ناشی از شیوع بیماری کرونا، از طریق هنرکارت خبر داد.

وی با اشاره به مشکلات جامعه‌‌ی فرهنگ و هنر کشور پس از شیوع کرونا گفت: "باتوجه به محدودیت فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری و با پیگیری‌های انجام‌شده در دولت، پرداخت کمک‌هزینه‌ی ایام بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا به اعضای صندوق در قالب هنرکارت انجام گرفت. براین‌اساس، کمک هزینه‌ی معیشتی به مبلغ پانزده میلیون ریال، به حساب متصل به هنرکارت اهالی فرهنگ و هنر واریز و طی چند مرحله توزیع خواهد شد.

بر اساس این گزارش ، اعضای انجمن مترجمان مازندران که از طریق انجمن عضو صندوق هنر شده اند از این مزایا برخوردار خواهند شد و میتوانند کمک هزینه معیشتی را دریافت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.208 seconds.