.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار با آیت الله محمدی لائینی مطرح شد ؛
نماینده ولی فقیه : سلامت جامعه به خانواده بستگی دارد / قاسمی طوسی : بانوان زمینه ساز ساختن مازندران سالم هستند
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به نقش بانوان در جامعه، جایگاه خانواده سالم در ایجاد مازندرانی سالم را یادآور شد.
نماینده ولی فقیه : سلامت جامعه به خانواده بستگی دارد / قاسمی طوسی : بانوان زمینه ساز ساختن مازندران سالم هستند

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه سلامت جامعه به خانواده و بانوان بستگی دارد، نقش بانوان را در ساختن مازندران سالم مهم دانست.


به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در دیدار با کارکنان اداره کل امور بانوان استانداری مازندران و مشاوران بانوان ادرات و دستگاههای اجرایی استان با تاکید براینکه اگر مسیر عبودیت، بندگی، ایمان و عمل صالح را درپیش بگیریم، رستگار می شویم تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگو باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اظهار اینکه سلامت جامعه به سلامت خانواده و بانوان بستگی دارد افزود: اگر زنی به آسیب های اجتماعی و اخلاقی مبتلا شود آسیب هایش به مراتب بیشتر است و برای رسیدن به مازندران سالم، نقش بانوان مهم و ویژه است.

وی ادامه داد: متاسفانه در مازندرن آسیب هایی نیز وجود دارد که باید رفع شود و مازندران باید سالم، رشد یافته و الگو باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: ترکیب دین و سیاست می تواند جامعه ای منحصربفرد و ویژه ایجاد کند از اینرو باید شاخص سلامت و رشد بالا باشد و در حوزه های مختلف باید ارتقاء یابیم.

آیت الله  لائینی یادآور شد: با روحیه جهادی و استشهادی می توان برهمه مشکلات فائق شویم و از ظرفیت بانوان استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خانه داری شغل محسوب می شود گفت: باید مزایایی برای بانوان خانه دار درنظر گرفته شود زیرا قدمی مهم تر از سلامت خانواده و فرزندان نمی توان برداشت.

 وی با اظهار اینکه چرا اقتصاد را کارخانه محور قرار دادیم یاداور شد: کارخانه ها را به خانه ها ببریم و هرخانه یک کارخانه و کارگاه شود.

آیت الله لائینی، مسئله حجاب، عفاف و پایبندی به ارزش های دینی و اسلامی را امری مهم برشمرد و گفت: ارزش های اسلامی و دینی را باید حفظ کرد و به وصیت شهدا توجه کنیم.

  نماینده ولی فقیه در مازندران از وجود برخی مظاهر بدحجابی در جامعه انتقاد کرد.

قاسمی طوسی : خانواده سالم می تواند مازندران سالم ایجاد کند

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به نقش بانوان در جامعه، جایگاه خانواده سالم در ایجاد مازندرانی سالم را یادآور شد.

به گزارش شمال نیوز،  سمیه قاسمی طوسی ظهر چهارشنبه در دیدار کارکنان اداره کل امور بانوان استانداری مازندران و مشاوران بانوان ادرات و دستگاههای اجرایی استان با نماینده ولی فقیه به چشم انداز مازندران سالم، یکپارچه و رشد یافته اشاره کرد و گفت: زمینه مازندران سالم از خانواده سالم است و خانواده سالم می تواند مازندران سالم ایجاد کند.

 وی تقویت و بزرگ شمردن برجستگی های مازندران را از جمله مفاد اشاره شده در حکم انتصاب صادره از سوی رهبر معظم انقلاب برای نماینده ولی فقیه در استان برشمرد و گفت: از اینرو باید به نقش زنان در جامعه توجه ویژه شود.

وی برگزاری دوره های مهارت های زندگی برای پنج هزار نفر از دختران دانش آموز، طرح سلامت زنان روستایی، برپایی همایش هایی در زمینه نشاط اجتماعی را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: همچنین سند ارتقای وضعیت زنان استان به عنوان نقشه راه تدوین و رونمایی شده است.

 قاسمی طوسی با عنوان اینکه سند ارتقای وضعیت زنان به عنوان نقشه راه باید عملیاتی شود تصریح کرد: جشنواره فرهنگی و هنری تجلیل از بانوان فرهیخته پایه ریزی شده است که دهه فجر برگزار می شود.

 وی کشت محصولات زراعی و باغی سالم را از دغدغه ها برشمرد و گفت: این طرح با همکاری جهاد و با استفاده از تسهیل گران در سراسر استان برگزار می شود.

 وی اصلاح الگوی مصرف را از دغدغه ها بیان و تاکید کرد مصرف بهینه را باید از خانواده ها شروع کرد.

 قاسمی طوسی اشتغال را از دغدغه های بانوان بیان کرد و گفت: بانوان در عرضه و فروش محصولات با مشکلات مواجه هستند و یکی از راههای برون رفت از این وضعیت، توجه به مشاغل خانگی است.

 مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران یادآور شد: برپایی نمایشگاه های دائمی و فصلی در راستای حمایت از اشتغال بانوان و عرضه محصولات آنان امری مهم است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.887 seconds.