.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحریم های آمریکا علیه سپاه بی ارزش است
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: تحریم آمریکا علیه سپاه بی ارزش و آب در هاون کوبیدن است و سپاه را مرکز ثقل نیروهای انقلابی و نهاد ثبات ساز و هویت انقلاب اسلامی می دانیم.

به گزارش شمال نیوز، حسین نیازآذری صبح دوشنبه در نشست با فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی همواره حامی سپاه بوده و از خدمات و تلاش‌های سپاه در عرصه‌های مختلف رضایت دارد.

نماینده بابل با اشاره به تحولات بین المللی و سخنان سخیف و بی شرمانه ترامپ علیه سپاه خاطرنشان ساخت: سپاه یک نیروی مردمی و انقلابی است و مورد اعتماد و حمایت کامل اقشار مختلف مردم ایران است و ملت انقلابی ما این روزها در شبکه‌های مختلف مدنی و اجتماعی حمایت خودرا از سپاه اعلام نموده‌اند و این مهم نشان دهنده عمق مردمی بودن سپاه است.

نیازآذری با اشاره به رشادتهای پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی در تثبیت نظام و دفاع مقدس نقش سپاه را حفظ امنیت کشور ستود و تاکید کرد سپاه پاسداران خدمات ارزشمندی برای حفظ و ثبات انقلاب اسلامی متقبل شد و پاسداران حماسه ساز ما خون پاک خویش را برای حفظ حریم و حرم آل الله و آرمان‌های امام راحل و منویات فرماندهی معظم کل قوا ایثار کردند.

دبیر و عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه این دیدار ضمن مهم دانستن مشارکت بسیج و سپاه در طرح‌های محرومیت زدایی و فعالیت در امر اقتصاد مقاومتی تاکید کرد حضور فعالانه سپاه در این عرصه‌ها شوق آفرین و حرکت بخش است و باید با قوت تداوم یابد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی توجه به اشتغال زنان وجوانان روستایی را در طرح‌های اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج و سپاه سازماندهی می‌شود قابل تحسین دانست و این تدبیر را عامل ثبات بافت وهویت روستاها قلمداد کرد.

نیازآذری با نقد تفکر بروکراتیک حاکم بر نظام اداری کشور خواستار میدان دادن به نیروهای ارزشی و تفکر جهادی شد و تصریح کرد: در هر زمان و مکانی که خوباوری ملی و تفکر جهادی میدان دار بشود شاهد تعالی و پیشرفت بیشتری بوده‌ایم. وی یادآور شد ما در دفاع مقدس با دستان خالی ولی اراده‌های استوار مقاومت کردیم و برای کاهش مشکلات اقتصادی و اجتماعی باید فرهنگ عاشورایی بسیج که معطوف به ایثارگری هست را تداوم ببخشیم.

در ادامه این دیدار مقررگردید سپاه با مستند سازی فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی مشارکت بیشتری در طرح‌های عمرانی استان مازندران داشته باشد و گزارشی هم در اختیار مجمع نمایندگان قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرحان 24 مهر 1396
اگه بی ارزش است جرا زود خودتون را خیس کردید.چرا هرموقع خطر احساس میشود دم از ملت میزنید وشعار مردم دهن آمریکا را میزنند از تمام سران بگوش میرسد وقتی موقع وام ورانت و.. است تخم خوب وژن خوب مطرح میشود مرم را اینقدر خر فرض نکنید بروید تما سران و.. تن های بی سرشان فرزندشان برگرددآون وقت میفهمی یعنی چه ..حتما بذارید نظر خوانندگان. اگه نذاری هزاران بار مینویسم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.836 seconds.