.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف اسلحه و مهمات غیرمجاز توسط مأموران محیط زیست نکا
رئیس اداره حفاظت محیط زیست نکا از کشف اسلحه و مهمات توسط مأموران این اداره خبر داد و گفت: این کشفیات در عملیات انجام شده با همراهی نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان انجام شد.

به گزارش شمال نیوز،مهدی کشاورزیان  اظهار کرد: یک قبضه اسلحه شکاری دولول، تعدادی فشنگ ساچمه، فشنگ چهارپاره و یک دستگاه فشنگ‌ساز به همراه تعدادی پوکه خالی و سرب در سطح شهرستان نکا کشف و ضبط شد.

وی افزود: این اسلحه‌ها و کشفیات غیرمجاز  توسط مأموران محیط زیست با همراهی عوامل نیروی انتظامی  و همکاری همه‌جانبه دادستان کشف و ضبط و پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضایی شد.

این مسؤول گفت: براساس قانون، حمل هر نوع مهمات و اسلحه غیرمجاز ممنوع و با افراد خاطی براساس قانون برخورد می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نکا از شهروندان انتظار داریم که در صورت مشاهده هر نوع صید و شکار غیرمجاز، اطلاعات لازم را سریعاً به اداره محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.

کشاورزیان در ادامه همچنین از پلمب یک واحد صنعتی که اقدام به تخلیه پس‌ماند در کنار جاده می‌کرد خبر داد و گفت: این فرد خاطی با تشکیل پرونده، به دادگاه معرفی شد.

وی همچنین از تشکیل یک مورد پرونده کشاورز برای آتش زدن کاه و کلش خبر داد و یادآور شد: این فرد به‌دلیل آتش زدن کاه و کلش اراضی کشاورزی و ایجاد آلودگی در داخل روستای کلت به دادگاه معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نکا ادامه داد: برخی واحدهای خدماتی در حاشیه شهر نکا اقدام به آتش زدن ضایعات و رها کردن در اطراف شهر می‌کردند که با هشدار به این واحدها ارائه و از سوی این واحدهای خدماتی قول مساعد برای همکاری و جمع‌آوری ضایعات داده و در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری ضایعات توسط یک واحد اقدام شد.

کشاورزیان در ادامه با تأکید بر همکاری آحاد مردم با محیط زیست برای افزایش سلامت در جامعه گفت: آلودگی‌های زیست محیطی و هرگونه مخاطرات زیست محیطی توسط شهروندان در اسرع وقت اطلاع‌رسانی شود تا نسبت به رفع مشکلات در اسرع وقت اقدام شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.