.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

آخرین عناوین
در یک جلسه رسمی اعلام کرد؛
استاندار مازندران : 4 سال دیگر در مازندران می‌مانم
شمال نیوز : استاندار مازندران با اعلام اینکه باید تلاش کنیم که مشکلات و موانع را در استان برداریم، با خنده گفت: چهار سال دیگر در استان می‌مانیم.....
استاندار مازندران : 4 سال دیگر در مازندران می‌مانم

شمال نیوز : استاندار مازندران با اعلام اینکه باید تلاش کنیم که مشکلات استان را حل و فصل کنیم، با خنده گفت: چهار سال دیگر در استان می‌مانم.‌

به گزارش شمال نیوز ، بیع فلاح‌جلودار در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در ارتباط با صادرات مرکبات استان، اظهار کرد: اگر قرار است صادرات اتفاق افتاد، مسائل درون سازمان ارگان‌های دولتی حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌ها برای توسعه صادرات به خوبی استفاده کنیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه میزان تولیدات استان و شبکه توزیع مشخص شود، گفت: میزان صادرات به صورت شفاف باید اعلام شود.

این مسؤول ادامه داد: برای توسعه صادرات انتظار داریم که از وضعیت موجود در استان در حد امکان استفاده کنیم.

فلاح‌جلودار با اعلام اینکه سال گذشته وضعیت مرکبات چندان مناسب نبود، افزود: در سال جاری اگر قرار است که از منافع استان در حوزه کشاورزی پیگیری کنیم باید اطلاعات درست و مناسبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ابهامات مربوط به بحث صادرات برداشته شود تا بتوانیم اعتبارات مناسبی از این بخش دریافت کنیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه باید تلاش کنیم که مشکلات و موانع را در استان برداریم، با خنده گفت: چهار سال دیگر در استان می‌مانیم.

به گزارش فارس این اظهارت استاندار موجب خنده حضار در جلسه که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هم بودند را به دنبال داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 مهر 1396
22
98
پاسخ
دلاوران بابل به پيش ......................................
نا شناس 19 مهر 1396
21
97
پاسخ
عليرغم تمامي فشارها و بد اخلاقي ها و نيش و كنايه ها؛ استاندار با صبر و سكوت به كارش ادامه داد و ماندگار شد.
خانم اعظم السادات حسيني اي كاش كمي ادب اداري رو رعايت ميكردي و به نفر اول استان نميتاختي... پرونده خودت رو سياه كردي.
شير شير است گرچه پير بود!
پرچم بابل بالا
پاسخ ها به این نظر
شهروند بهشهری 19 مهر 1396
دوست عزیز خانم حسینی از کسی باکی ندارد و نیازی به استاندار ندارند و عضو شورای شهر بهشهر هستند.
محمودآبادی 19 مهر 1396
با عرض سلام .واقعاٌ متأسفم از این نظر شما .ماهمه ایرانی هستیم وبرای ایرانی آباد باید تلاش کنیم .خانم حسینی هم بخش کوچکی از واقعیتهای استان را بیان فرمودند.
مهدي 19 مهر 1396
اولا همه همينن بعدا عادي ميشه
شير باشه
شير نباشه
فرهاد 19 مهر 1396
خوب عزیز من همین حرف ها می زنید که با بابلی ها خوب نیستند . هر کس لایقه پست بگیره و این موضوع ربطی به بابلی و آملی و ساروی بودن نداره . مگه آقای فلاح چه گلی به سر بابل زد که سنگشو به سینه میزنید ضمن اینکه استاندار مسئول همه شهرهای استانه نه فقط یک شهر خاص . خواهش میکنم هوشمندانه و با تفکر کامنت بگذارید .
جعفرزاده 19 مهر 1396
واقعا هم همينطوره. چطور هست كه حقوق شون رو از استان ميگيرند بعد به استاندار حمله ميكنند! هرچي باشه اينا زيردست استاندار هستند. اگه هم نقد يا مشكلي دارند نبايد آبروي نفر اول استان رو بازيچه كنند. خيلي مسالمت آميز و محترمانه . آقاي فلاح بسيار با نزاكت و مبادي آداب اند.
احمد 18 مهر 1396
پیر پیر است گرچه شیر است.
بی چاره بابل که از امثال مرحوم نوشیروانی به این آقا رسیده
نا شناس 18 مهر 1396
متاسفم از نگارش این همشهری بابلی
من ضمن احترام به استاندار مازندران و بدون گرایش شهرگرایی عرض می کنم آقای استاندار مدیری دانا و فهیم و دوست داشتنی برای ماست و فرزند مازندران است اما برای استانداری مازندران نمی تواند مدیریت کند شاید بواسطه دینی است که باید به شما داشته باشد چرا که پرچم شهر بابل را بالا می برد و پرچم شهری چون جویبار باید بدست شما پائین بیاید
هم استانی عزیز بسیار زشت است که کلانشهری مانند مازندران را از هم جدا جدا کنید همه مازندران باید به یک اندازه نگاه شود ما در جویبار در جهان پرچم ایران را بالا می بریم و این را بنام مازندران می نامیم و شما می توانید این همه افتخار را به بابل نسبت دهید ولی ما همه مازندران را دوست داریم مدیریت تربیت بدنی را هم حتی به ما نمی دهند
من معتقدم آقای عبــــــوری شهردار ساری می تواند هم مشکلات ما جوانان را که بیکاری است حل کند و هم می تواند با نیروی جوانی و مدیریتی که در ساری انجام دادند می توانند برای استان آبادانی بیاورند
ایکاش شما هم مانند ما فکر کنی و شهرگرایی را از ذهن خود دور کنید
نا شناس 19 مهر 1396
15
0
پاسخ
امروز در جلسه هیئت دولت آقای سید مناف هاشمی بعنوان استاندار گلستان انتخاب می شوند.
نا شناس 19 مهر 1396
18
0
پاسخ
بر اساس خبرهای موثق بزودی استاندار جدید مازندران تعیین می شود.
محمد 19 مهر 1396
18
0
پاسخ
تو روبخدازودتربرو....
نا شناس 19 مهر 1396
20
1
پاسخ
خدا بهت شفا بده
امین
نا شناس 19 مهر 1396
18
0
پاسخ
واقعا خنده دار هست خود استاندار هم از این حرفش خندش گرفت ایشون باید بره به هر نحوی
سید عطا ء الله عرب 19 مهر 1396
16
0
پاسخ
استاندار فاقد تفکر است و از اساس بی اراده ؛ ضعیف ؛ و بدون نقشه راه .ایشان مایه تاسف استان است ؛ ایشان در طی این چند سال حتی یک راهکار برای برون رفت از مشکلات استان ارائه ندادند .ای کاش استاندار یه کمی از شهردار محترم یاد میگرفت چطور در مسیر تجلی و رو به جلو حرکت کند .
سقایی 19 مهر 1396
17
0
پاسخ
واقعا دولت با این پیر و از کار افتاده در استان مازندران به دنبال چیست که این آقا با این قاطعیت میگه ماندگارم واقعا برای دولت بی تدبیر و ناامید متأسفم
اهالی روستای ورکی 19 مهر 1396
17
0
پاسخ
ما شاهد اتفاق بدی برای دولت روحانی هستیم اقتصاد ناسالم و مدیران ناکارامد (نتیجه از آری به روحانی ....نه نه )
ییلاق 19 مهر 1396
3
10
پاسخ
کارش تمومو عمو نماینده آمل تصمیم میگیره کی فلاح بمونه یاگزینه جدید بیاد
سرباز گمنام 19 مهر 1396
16
0
پاسخ
باسلام، اقاي دكتر با خنده هاي مصنوعيش، به نوعي ميخواهند خودشان را محك بزنند و با توجه به تذكرات مداوم كه به سياسيون استان ياداوري شد كه استاندار فقط و فقط در حال لابي توسط خود و نزديكانش ميباشد، موضوع را جدي نگرفتند و بالاخره ايشان توسط اقاي واعظي و،......... بهر قيمتي ميز رياست را دوست ميدارند، جا دارد اقاي اجوداني همچون سابق اطلاعيه پشت اطلاعيه صادر نمايد، انشاالله برسد روزي كه استاني اباد با خدمتگزاراني دلسوز و بدون حب دنيا داشته باشيم،ياحق
احمد 19 مهر 1396
18
0
پاسخ
چهار سال بدبختی و سکون و چهار سال آمارهای کاذب دادن به مردم مازندران و دولت چرا کسی به داد مردم نمیرسه در این چهار سال چه تغییری در استان رخ داد که تو چهار سال دوم بخواد بیفته .استاندار فعلی چه کار بزرگی برای استان انجام داد .کسانی که حمایت میکنن لطفا عملکرد استاندار رو لیست کنن.
نا شناس 19 مهر 1396
17
0
پاسخ
استاندار بدرد استان نمیخورد فقط به یک مورد اشاره میکنم برود به تمام نامه های مردمی ببیند به کدام یکش را درست حسابی پاسخ داده پاسخ به ارباب رجوع فقط با شعار دادن نیست
نا شناس 19 مهر 1396
17
0
پاسخ
متاسفم که 4 سال آنگونه گذشت و 4 سال دیگر هم اینگونه ای خواهد گذشت که آنگونه بود
نا شناس 19 مهر 1396
17
0
پاسخ
استاندار بابلی شما اگر توان داشت برای محل خودش سالن نیمه کاره گتاب هزارتومن پول میزاشت که چند ساله نیمه کاره افتاده
نا شناس 19 مهر 1396
18
3
پاسخ
اقای شمال نیوز علت اینکه توجهی به پیامای بنده نمیکنیدنمیدونم ولی ماشماروقبول داریم ...دوستان بهترواقعیتوببینم بابلی بابلی نکنیم خلاصه اسم بابلیام توکشوردررفته نیازبه تعریف بیشترازاین نیست ۴سالی هم که جناب فلاح اومدن دیگه معروف ترشدبابل....خوب چقدخوبه که واقعبینانه بگم جناب فلاح بدرودبااقازادهاتشریف ببرید..درضمن خانم حسینی متشکرم ازبیانات زیباوواقعبینانه شما...نه بهشریم نه بابلی...شهرزیبای ساری..منتظرمردزحمتشکش ساروی تایکشنبه انشالله جناب اقای عبوری عزیز...
نا شناس 19 مهر 1396
16
0
پاسخ
مازندران بیچاره شد اقای بابلی یعنی تو بابل ادم دیگه نبود به این اقا افتخار میکنی واقعا که قطع الرجال هست اخه حق مازندرانیها همینه چون به دولت دروغ بیشترین رای را دادیید پیش به سوی نابودی مازندران
محسن 19 مهر 1396
13
0
پاسخ
متاسفم خیلی هم متاسفم
وحید 19 مهر 1396
0
16
پاسخ
جهت اطلاع نماینده های به ظاهر اصلاح طلب که در انتخابات مجلس رنگ عوض کردند و نام خود را در لیست اصلاح طلبان گذاشتند و از هرگونه مخالفت و دورویی با آقای فلاح استاندار فیهم و صبور کم نگذاشتند.
طالبی 19 مهر 1396
17
0
پاسخ
ان شا الله میری راحت میشیم از دستت!!!!
ع ش 19 مهر 1396
0
16
پاسخ
خوبه استاندار فعلی هم ادم متعادل و خوبیه بهتره بمونه . خواهشا از نظرات تند و بخشی نگری بپرهیزید و به استان فکر کنید
نکایی 19 مهر 1396
17
0
پاسخ
خداحافظ آقای ربیع فلاح
نا شناس 19 مهر 1396
16
0
پاسخ
فاتحه0000000000
نا شناس 18 مهر 1396
14
0
پاسخ
جناب چرا همه چیز رو بابل و ساروی بازی در میارید و قومیت بازی راه می اندازید. از رامسر تا گلوگاه هر عزیزی که دلسوز این استان باشه و خالصانه برای پیشرفت این استان کار کنه برای همه استان عزیز هستش و ربطی به اینکه این فرد بابل هستش یا ساروی و یا هر شهر دیگه نداره.
واقعا متاسفم برای طرز تفکر افرادی مثل شما
زنده باد مازندران...
نا شناس 18 مهر 1396
0
17
پاسخ
همه دعواها سر شهر بوده نه عملکرد و این فرهنگ نه خود حورم نه کس دهم کل مازندرانه و همه بحز نوک دماغ خود و خانواده چیزی دیگر را نمی بینن این اقا برای غرب و شرق مازندران تاکنون بهترین بوده از بعد از انقلاب
نا شناس 18 مهر 1396
3
17
پاسخ
همه مدیران استان را بابلی کنید و مرکز مازندران را هم بابل قرار دهید و پرچم بابل را پرچم ایران کنید
رامسری 18 مهر 1396
4
14
پاسخ
همین فشارها و بد اخلاقی ها و نیش و کنایه ها زدن به شخص نه تنها به ایشان بلکه به هر مقام دیگری هم که بزنی از نظر روانشناسی و تجربه او دیگر قدرت کار و دلسوز برای استان نمیتواند باشد . اگر بومی بودند باز می توان گفت عرق بومی بودن دارد. میان این همه نخبه در استان مازندران لطفا استاندار از بومی استان باشد بهتر است.
ناشناس 19 مهر 1396
2
5
پاسخ