.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

آخرین عناوین
از سوی سخنگوی جمنا استان مطرح شد :
نظر جمنا ابقای ربیع فلاح در مسند استانداری مازندران است
شمال نیوز : در میان مباحث مطرح شده ، موضوع انتصاب استاندار مازندران از مهمترین آن بوده که بصورت شفاف از تداوم استانداری ربیع فلاح جلودار سخن گفته است .....
نظر جمنا ابقای ربیع فلاح در مسند استانداری مازندران است

شمال نیوز : سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران « جمنا » در گفتگو با فارس به ابعاد مختلف فعالیت این تشکل سیاسی از بدو تشکیل تا کنون پرداخت .

به گزارش شمال نیوز ، در میان مباحث مطرح شده ، موضوع انتصاب استاندار مازندران از مهمترین آن بوده که بصورت شفاف خواستار تداوم استانداری ربیع فلاح جلودار گردیده است .

شکراالله رضازاده ، سخنگوی جمنا استان مازندران ، درباره موضوع انتخاب استاندار مازندران می گوید :

در انتخاب استاندار ، با توجه به اینکه ما تعیین‌کننده نیستیم اما نظر خود را به‌صورت شفاف بیان می‌کنیم و نظرمان به ماندگاری ربیع فلاح است، چون در 4 سال اخیر هیچ‌گونه تنشی با توجه به اینکه مازندران استانی سیاسی است نداشتیم، برخلاف حزب های دیگر که فقط اساس‌شان ایجاد کردن تنش است.

کسانی که ارکان نظام را قبول دارند رشدشان در مزرعه بی‌تنش انجام می‌گیرد، با توجه به ترددهای سیاسیون به استان اما ما فضایی آرام و بی‌تنش داشتیم، از نظر ما این گزینه‌ها، گزینه‌های دندان‌گیری نیستند.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 مهر 1396
67
16
پاسخ
انشاالله نظر جمنا باعث بشه دلسوزان استان به خودشان بیایند و ربیع فلاح رو برکنار و استان رو نجات بدهند!!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 15 مهر 1396
یقیق بدون اگه یک ساروی بیاد رو سکان استانداری استان مازندران بیشتر غرق خواهد شد ... استان فقط ساری نیست ..
موشه تو سوراخ نمیرفت 16 مهر 1396
63
16
پاسخ
جمنا بعد از انتخابات تعطیل شده اصلا در حدی نیستن که حرف بزنن چه برسه به اعلام نظر
نا شناس 16 مهر 1396
6
4
پاسخ
طریقه صحبت کردن این فرد را با گرایش فکری ان در نظر بگیرید. اول بی نظر بود بعد حزب های دیگر را له کرد سپس دنبال استاندار دندانگیر بود. متاسف شدم برای خودم
جمنانی
سرباز گمنام 16 مهر 1396
6
2
پاسخ
باعرض سلام،متاسفانه وقتي نيروهاي .... استان دست روي دست گذاشته و با سفارش سياسيون در مسند،مماشات نموده و تخلفات گسترده و قابل لمس و مشاهده استانداري را فوراً به مقامات بالاتر و قضايي منعكس نميكنند،متخلفين هم براي خود حق ميدانند كه به امور خود ادامه داده و منافع پشتيبانان خود را فراهم كنند،حتي بقيمت ويراني غير قابل جبران از نظر فرهنگي،اجتماعي،سياسي،اقتصادي،.....به قول بزرگي: من ميترسم از كسي كه از خدا نميترسد،،،،،،يدالله فوق ايديهم.
نا شناس 16 مهر 1396
12
2
پاسخ
اسنان بی تنش یعنی مرده ربیع فلاح 4 سال اسنانرادر حالت سکون وبی حرکتی قرارداده این جمنا که که میگویید در مازندران کیا هستند
نا شناس 16 مهر 1396
12
2
پاسخ
با ابقای ایشون در مسند استاندار ، مازندران به قهقرا رفته
نا شناس 16 مهر 1396
7
7
پاسخ
صالحی امیری به واسطه رابطه خوبی که با آقای روحانی داره ، هیچ وقت نمی گذاره یک ساروی استاندار مازندران بشه
نا شناس 16 مهر 1396
8
2
پاسخ
جمنا هم میخواد خودش رو با این قضیه مطرح کنه .بعد از انتخاب که خبری ازشون نبود
نادر 15 مهر 1396
8
2
پاسخ
اکثر نمایندگان باطناً تمایل به ابقای فلاح دارند چون از بودنش بیشتر منتفع میشوند و سود میبرند خصوصا نماینده آمل
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 18 مهر 1396
نماینده ی آمل بشین
علي گرايييييليمه 15 مهر 1396
6
19
پاسخ
استاندار اقاي طاهري از قزوينه والسلام
نا شناس 15 مهر 1396
25
11
پاسخ
استاندار فقط یک نفر .مهدی عبوری مرد اول مازندران.مهدی برهانی ساری
رضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا 16 مهر 1396
17
3
پاسخ
بقــــــــــــــــوڸ دوستـــــــــــــــــان بعـــــــــــــــــد از انتخـــــــــــابــــــــــات شاهـد جمـــــــــــــــــــع شـدن جمنــا بودیـــــــــــم.متــــــــــــــأسفــــانـــــــــــــه این حــــــــــــــــزب دیگـــــــــــــــــــــه اصـــــــــــــــــــلا وجــــــــــــود خارجـــــــــــــــــے نـــــــــــــــــداره چـــــــــــــــــه برســــــــــــــه بـــــــــــه اعـــــــــــــــــــــݪام نظــــــــــــــــــر!!!!!!
الآن کـــــــــــه هیــــــــــــــچ گزینـــــــــــه اے در حد شهــــــــــــــــــــردارے هــم ندارن, مجبــــــــــــــــــور بـــه حمایت از فـــــــــــــــــــــــــــــلاح هستند.
اتفاقا تمــــــــــــــامے گـــــــــــــزینه ها از فـــــــــــــــلاح , هم باهــــــــــــــــــوش ترن , هم کــــــــــــارایے باݪاتــــــــــــرے دارن و هم مـــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــران ݪایـــــــــــــــــــــــق و وظیفـــــــــــــــــه شنــــــــــــــــــــاس هستنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.
انشاءالله هــــــــــــــــــــــــــرچـــــــــــــــــــــــه خیـــــــــــــــــــــر مـــــــــــــــــردم مـــــــــــازنـــــــــــدرانـــــــــــــه اتفــــــــــــــــــاق بیفتـــــــــــــــــه.آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن.

ساروی 16 مهر 1396
6
3
پاسخ
حرفش منطقیه میگه تنشی توی این چهارسال نبود خوب راست میگه دیگه، این حرف رضازاده درسته واقعا توی فضای تنش هیچکی سود نمیکنه و همه ضرر میکنن.
هم ولایتی 16 مهر 1396
11
2
پاسخ
واقعا جای تاسفه ابقاء استاندار ناکارآمد
نا شناس 16 مهر 1396
6
16
پاسخ
فلاح باید بماند چون مظهر اقتدار و لیاقت و نماد دولت روحانی میباشد.
نا شناس 16 مهر 1396
13
4
پاسخ
یاابوالفضل خودت مارو نجات بده
چرا ما باید چوب ضعف مدیریتی استان رو بخوریم
این اقا از اولش هم در حد استاندار نبود
محسن 16 مهر 1396
16
7
پاسخ
ربیع فلاح رو از مازندارن ببرین!
نا شناس 16 مهر 1396
14
3
پاسخ
کی نظر خواست از اینا....
خوبه رئیس جمهور از اینا نیست ...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 18 مهر 1396
حکایت جمنا: موشه به لونش نمیرفت جارو به دمبش می بست
نا شناس 18 مهر 1396
1
0
پاسخ