.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور زنگنه صورت گرفت ؛
بهره‌برداری رسمی از خط انتقال گاز دامغان به ساری/ شمال کشور از وابستگی به گاز وارداتی بی نیاز شد+ تصاویر
شمال نیوز: همزمان با بهره برداری از خط لوله گاز دامغان – کیاسر – نکا، شیر انتقال گاز به استان مازندران توسط وزیرنفت در روستای “پنبه چوله ساری” باز شد.

شمال نیوز: همزمان با بهره برداری از خط لوله گاز دامغان – کیاسر – نکا، شیر انتقال گاز به استان مازندران توسط وزیرنفت در روستای “پنبه چوله ساری” باز شد.

به گزارش شمال نیوز، خط لوله دامغان- کیاسر- نکا(ساری) با هدف پایداری گاز مشترکان استان مازندران با ظرفیت ۴۰ میلیون مترمکعب در روز از سوی پیمانکاران داخلی ساخته شده است.

اجرای این طرح که از زمستان سال ۸۶ و پس از نخستین بدعهدی کشورترکمنستان در تامین گاز مورد نیاز در دستور کار قرار گرفت، در سال ۹۵ با دستور ویژه وزیر نفت پس از قطع گاز ترکمنستان سرعت گرفت. میانگین روزانه مصرف گاز در استان مازندران ۲۲ تا ۲۶ میلیون مترمکعب در روز است که با جریان گاز در خط انتقال، دیگر نیازی به واردات روزانه حدود ۱۰ میلیون مترمکعب گاز ترکمنستان نیست.

این گزارش حاکیست: با افتتاح این خط لوله، افت فشار و قطعی گاز استان‌های شمالی در زمستان برطرف شده و کشور از وابستگی به گاز ترکمنستان بی‌نیاز خواهد شد.

 

افتتاح خط انتقال گاز دامغان به ساری با حضور وزیر نفت+ تصاویرافتتاح خط انتقال گاز دامغان به ساری با حضور وزیر نفت+ تصاویرافتتاح خط انتقال گاز دامغان به ساری با حضور وزیر نفت+ تصاویرافتتاح خط انتقال گاز دامغان به ساری با حضور وزیر نفت+ تصاویر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.