.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد ریالی در مازندران
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد ریالی که با خرید و فروش خودرو طی 23 فقره از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مهراب ریاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت افرادی از نقاط مختلف کشور مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی به نام جعلی"مهدی – الف" که خود را مأمور اطلاعات معرفی کرده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان دریافتند، متهم به کلاهبرداری به نام واقعی "علی – ح" 36 ساله پس از اخذ وجه مورد معامله از افراد با تنظیم مبایعه نامه جعلی خرید و فروش خودرو، خود را مالک واقعی خودرو معرفی و از مالباختگان کلاهبرداری می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم به کلاهبرداری در یکی از شهرستان‌های غرب استان، افزود: مأموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضایی این فرد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: متهم به کلاهبرداری پس از دستگیری در اظهارات خود عنوان داشت با این ترفند تاکنون از 23 نفر در مناطق مختلف کشور بیش از 30 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

ریاحی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار مناسب صادره روانه زندان شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.