.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی مازندران
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران از جنوب به شمال مازندران به‌صورت پرحجم و روان است.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران از جنوب به شمال مازندران به‌صورت پرحجم و روان است، البته در برخی محورها ازجمله سه راه چلاو شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 30 تیر ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس همچنان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 30 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 31 تیر ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15  روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 31 تیر ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه 28، پنج‌شنبه 29 و جمعه 30 تیر ماه امسال از این محور ممنوع است.

قدمی بیان کرد: با توجه به اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.