.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سید رمضان شجاعی با سفیر روسیه دیدار کرد
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در دیدار «لوان جاگاریان» سفیر روسیه در تهران بر توسعه همکاری ایران و روسیه تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید رمضان شجاعی کیاسری در این دیدار به دیدگاه‌های مشترک دو کشور در مبارزه با تروریسم به ویژه در سوریه و مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در صورت آمادگی مسکو برای برنامه ریزی سفر رحمانی فضلی وزیر کشور به روسیه و تبادل نظر در مبارزه با تروریسم و افراط گرائی، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و قاچاق انسان و بررسی تحولات منطقه از جمله تحولات کشور سوریه همکاریهای مشترک ایران و روسیه در این زمینه ها تقویت خواهد شد.

وی همچنین لزوم تقویت روابط استانی در زمینه های اقتصادی و نیاز به استفاده از این ظرفیت در همه زمینه های تجاری و اقتصادی و امنیتی و انتظامی را یادآور شد.

لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران نیز از سفر وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران به مسکو استقبال کرد و این سفر را موجب تحکیم و گسترش بیشتر همکاری های دو کشور دانست.

سفیر روسیه با ابراز خوشحالی از این ملاقات بر آمادگی کشورش در همکاری بیش از پیش با جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر تاکید و ابراز امیدواری کرد هرچه سریع تر نشست همکاری منطقه ای و استانی دو کشور در شهر ساری برگزار شود تا استانداران بتوانند از نزدیک با یکدیگر ملاقات کنند.

وی گفت: لغو روادید سفر گروهی اتباع ایرانی به روسیه توسط کشورش به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ارائه شده است که در صورت تایید موضوع توسط طرف ایرانی سفر گروهی ایرانیان مشمول لغو روادید می شود و به این ترتیب سفر به روسیه آسانتر و کم هزینه تر خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.