.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیم مازندران قهرمان مسابقات ووشوی کشور شد
تیم ووشوی مازندران در پایان مسابقات ووشوی خوان چوآن کشور در قم به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش شمال نیوز، مسابقات ووشوی سبک خوان چوآن قهرمانی کشور در بخش مردان به میزبانی قم برگزار شد و شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف کشور در این مسابقات بر روی سکوی ساندا با هم رقابت کردند.

در این مسابقات که یکشنبه شب در خانه ووشوی استان قم واقع در ورزشگاه جواد الائمه(ع) قم به پایان رسید تیم ووشوی استان قم با وجود کسب ۱۹ مدال رنگارنگ در رده‌های مختلف، نتوانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

در پایان مسابقات کشوری ووشوی سبک خوان چوآن تیم مازندران توانست در صدر جدول تعداد مدال‌ها قرار گیرد و صاحب عنوان قهرمانی شود و تیم ووشوی استان زنجان صاحب سکوی نایب قهرمانی شد.

ووشوکاران قمی نیز که در این رقابت‌ها ۵ مدال طلا، ۸ نقره و ۶ برنز کسب کرده بودند موفق شدند روی سکوی سوم این دوره از رقابت‌ها قرار بگیرند در حالی که دختران ووشوکار قم در مسابقات سبک لو هان چوآن کشور در قم چندی پیش قهرمان شده بودند.

هادی رشیدی دبیر هیئت ووشوی استان قم در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: قم قرار است تا پایان تابستان میزبان ۲ رویداد کشوری ووشوی دیگر باشد و مسابقاتی در ۲ بخش مردان و زنان در ۲ بازه زمانی مجزا در قم به انجام خواهد رسید.

وی افزود: میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور برای ووشوی قم امتیاز است و ووشوکاران ما می‌توانند در صورت برگزاری مسابقات در قم با تعداد بیشتری در مسابقات کشوری حاضر باشند و بیش از پیش تجربه اندوزی کنند.

دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: تعامل سازنده‌ای بین هیئت ووشوی استان قم و فدراسیون ووشو برقرار است و چندی پیش نیز مربی تیم ملی تالوی بانوان برای برگزاری دوره آموزشی برای دختران تالوی قم به این شهر سفر کرده بود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.417 seconds.