.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنترل واردات برنج سبب افزایش قیمت محصول می شود
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس کنترل واردات برنج را سبب افزایش قیمت خرید از کشاورزان دانست.

به گزارش شمال نیوز، ولی الله نانوا کناری با اشاره به طرح کنترل واردات برنج و تصویب ممنوعیت واردات برنج از مردادماه تا آذر در مجلس گفت: این طرح موجب افزایش قیمت خرید برنج شده است و سبب رونق کشاورزی می شود.

وی ادامه داد: پیگیری‌های جدی در حذف مالیات از برنج و همه محصولات کشاورزی، لایروبی ۶۵ کیلومتر از انهار از سردهنه احمدچاله‌پی تا کانال‌های آبرو در منطقه پائین‌دست بابلسر و فریدون‌کنار که در ۴۰ سال اخیر بی‌سابقه بود یا لایروبی انهار روستای گالش‌کلا که گرفتگی و رسوبات انهار و کانال‌های زهکشی در این روستا منجر به سیلاب شده بود، آغاز عملیات ساماندهی و احداث سد حاشیه‌ای و دریچه_بتنی سردهنه احمدچاله‌پی بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات به شمار می رود.

وی تصریح کرد: حمایت جدی از طرح یکپارچه‌سازی اراضی شالیزاری در حوزه انتخابیه، برای نمونه طرح جاری در روستای عزیزک شهرستان بابلسر که باعث کاهش هزینه تولید و افزایش درآمد سرانه کشاورزی خواهد شد، بخشی از این اقدامات و دغدغه است.

نانوا کناری یادآور شد:امیدوارم باهمت کشاورزان، حمایت به‌موقع و راهبردی مسئولان دولتی و ورود جوانان تحصیل‌کرده، #متخصص و پرانرژی به بخش کشاورزی زمینه توسعه هرچه بیشتر کشاورزی فراهم شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.133 seconds.