.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

آخرین عناوین
وعده‌های انتخاباتی از جنس احمدی‌نژاد؛
بقایی: یارانه را به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسانم
شمال نیوز: یارانه را در گام اول ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، در گام دوم تا ۲۰۰ هزار تومان و در گام سوم به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسانم.
بقایی: یارانه را به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسانم

به گزارش ایلنا، حمید بقایی، مبلغ یارانه قابل پرداخت در شرایط فعلی در گام اول را ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: یارانه را در گام اول ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، در گام دوم تا ۲۰۰ هزار تومان و در گام سوم به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسانم.
 

او از اجرای طرح بیمه بازنشستگی زنان خانه‌دار در صورت پیروزی در انتخابات خبر داد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 اسفند 1395
39
63
پاسخ
ظاهرا یاران احمدی نژاد خیالاتی شدند بابا 8 سال چه کردید بجز مملکت را 500 سال عقب بردید. حنای شما رنگ ندارد برید گردوبازی
پاسخ ها به این نظر
مریم 23 اسفند 1395
احمدی نژاد با همه اشتباهاتش اما یک کار مثبت کرد اونم خونه دار کردن قشر ضعیف جامعه...روحانی چی برجام فقط هواپیما داشت که کسی نمیتونه سوارش بشه
نا شناس 24 اسفند 1395
گردو بازی هههههههه
همشهری 24 اسفند 1395
راست میگی هزار هزار میلیارد اختلاس می کنن و می خورن . ولی اگر به مردم یارانه بدن کشور عقب می افتد
نا شناس 25 اسفند 1395
خیلی هم رنگدار شدش حناش با عملکرد این دولت که پدر ملت رو در اوردش...همه منتظریم
- 24 اسفند 1395
38
51
پاسخ
اگرشما يارانه را ميتواني افزايش بدهي ازكدام منابع استفاده ميكني .پس جرا دولت فعلي از پرداخت يارانه داراي مشكل است؟
پاسخ ها به این نظر
غسلال 24 اسفند 1395
بابا بی خیال یارانه فردا بچسبن
نا شناس 25 اسفند 1395
بخاطر اینکه داره حقوق های نجومی به مدیران میده..به مردم نمی رسه
حسن 25 اسفند 1395
ازفروش ارزوجابجا کردن دکل نفتی
نا شناس 25 اسفند 1395
داداش انقدر این کشور درامد زاست از نفت وگاز ومعادن طلا مس وغیره بگیر..وقتی اینجور بخور بخوره خیالشون نیست واسه اینکه سریع جایگزین میکنن.پس غصه پولشو نخور ..وای برما
کیاراد 24 اسفند 1395
1
4
پاسخ
چقدر دقیق!!
113500 مرحله اول 200000مرحله دوم.........

خدا شیفا هاده!
اصلاحاتی گلوگاه 23 اسفند 1395
2
3
پاسخ
کار به چپ و راست نداریم .

یعنی تو این دولت هیچ کس راه افزایش یارانه را بلد نیست و فقط شما بلدید ؟
یا میخواهید بگویید دولت تدبیر بلد هست و این کار را نمی کند ؟

لطفاً شفاف تر سخن برانید نه مبهم .

البته اگر شفاف بلد بودید می گفتید !!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 23 اسفند 1395
1
0
پاسخ
بسمه تعالي هموطن و هم استاني عزيز در استانه سال جديد و همزمان با هفته تكريم مقام شهدا حال كه بر اساس يك سنت پسنديده اصيل ايراني همچنان كه به زدودن غبار از منازلمان اقدام مي كنيم و در يك همراهي با طبيعت جهت تن كردن رخت نو بر قامتمان به بازار مي رويم بياييد عهد نماييم كه فقط و فقط كالاي ايراني بخريم تا هم دل توليد كننده ايراني را به توليد كالاي ايراني مرغوب گرم كنيم و هم در اي واپسين روزهاي سال هيچ كارگر ايراني از اينده شغلي خود ناميد نشود و هم انهايي كه با عرضه كالاي قاچاق سعي در كمرنگ كردن اعتبار توليد ايراني تلاش مي كنند ناكام بگذاريم .كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان مازندران
نا شناس 23 اسفند 1395
1
7
پاسخ
ملت شما ورییس جمهور قبلی را شناختند این همه اختلاس از دولت شما شروع شد این همه بی احترامی ها از رییس دولت شما شروع شد بازهم بگم بگم بگم ؟ بگذارید اعصاب ملت متدین و وطن دوست راحت باشد
نا شناس 23 اسفند 1395
2
1
پاسخ
فاز های بعدی را که مجلس وتو کرد پس درمییابیم باز دولت جرات این کار را ندارد.
مردم 23 اسفند 1395
1
6
پاسخ
این ملت بیدارند و گول این وعده های پوچ و واهی را نمیخورند . ضمننا شما عددی برای رئیس جمهور بودن نیستید کارنامه منفی شما در دست مردم هست پس الکی زور نزن .حنای شما پیش مردم رنگ نداره طی این هشت سال دور بری های احمدی نژاد خوب جیبشان را پر کردند و ملت را بیچاره تر . پس خجالت بکشید . یقین بدانید این مملکت و آدمهاش صورتشان را با سیلی سرخ نگه میدارند چون حامی ولایت فقیه هستند .
اضغری 23 اسفند 1395
7
1
پاسخ
این سوال کردن داره دولت جدید داره پولها را میده به مدیران نجومی بگیر.
ناشناس 23 اسفند 1395
8
1
پاسخ
دولت فعلی فقط اسمش تدبیره اما در واقع بسیار بی تدبیره

اینا تدبیر رو مینویسن طدبیر
نا شناس 23 اسفند 1395
7
1
پاسخ
برادر بزرگوار اگر دولت فعلی یارانه ها رو افزایش بده دیگه نمیتونه مدیران نجومی بگیر پرورش بده با اختلاس های پی در پی چه کنه؟؟؟؟؟؟؟
نیما 24 اسفند 1395
2
1
پاسخ
با سلام خدمت جناب اقای مهندس بقایی و عرض خسته نباشید در خصوص مبلغ ۲۵۰ هزار تومان که فرمایش میکنید لازم به توضیحه که دادن مبلغ فوق مستلزم اینکه نان در انواع مختلفش هر عدد ۲۰ هزار تومن بشه و خودرویی مثل پراید قیمتش ۷۰ میلیون بشه و با توجه به سابقه مدیریت اقای دکتر احمدی نژاد و دستان توانمند ایشون قطعا شما حتی میتونید نفری یک میلیون تومان هم بدین روشش هم مشخصه اول سازمان برنامه رو منحل کن بعدش هم هرچی قیمتش بالا رفت ادرس بده بیان در خونه شما بخرن رابطه رو هم با همه دنیا قطع کن بجزروسیه و چین که قشنگ مارو بچاپن ۲۵۰ تومن خیلی کم گفتی بگو نفری دونیم میلیون تومن موفق و منصور باشید انشالله
شهروند 24 اسفند 1395
3
1
پاسخ
اگه قول بده شرکتی ها روتبدیل وضع کنه من بهش رای میدم .از این دولت که خیری ندیدیم.
نا شناس 24 اسفند 1395
8
3
پاسخ
اگر هرکسی را آقای احمدی نژاد معرفی کند بدون شک برنده انتخابات است.
علی 24 اسفند 1395
8
2
پاسخ
منتظر احمدی نژاد و یارانش هستیم . مهندس مشایی و بقایی و دکتر احمدی نژاد از مدیران موفق هستند و دولت احمدی نژادی ها فقط میتواند ایران را در جهان قدرتمند کند و نجات دهد.
سنگ اندازی به سوی قطارهای در حال حرکت طبیعیست.
احمدی نژادی ها حمایتتان میکنیم
نا شناس 24 اسفند 1395
2
7
پاسخ
آقا ما یارانه نخوایم کی رو باید ببینیم؟؟؟؟ بابا 8 سال با همین ظاهر سازی ها 800 سال ما رو عقب انداختن.45 هزار تومن پول میدن به اندازه 10 برابرش تورم ایجاد کردن. به جای اینکه دنبال زیر ساخت های کشور باشن دنبال رای جمع کردن از عوام و قشر کم سواد هستن. متاسفم
اکبر 24 اسفند 1395
2
2
پاسخ
بقایی بزرگترین اقتصاددان دنیا میباشد؛چراکه فهم این را نداره که افزایش یارانه نقدی تورم را بشدت افزایش میده وهمانطوریکه استاددانشمندومدیرجهانی ومعجزه هزاره سوم و هاله نور قبلا هدفمندی را اجراکردندوقیمت دلاررا یکشبه 4برابرکردند,اختلاسهای تاریخی وجهانی را رکورد زدند,معاون اول وخط قرمزش به زندان افتادند,قیمت تخم مرغ 35 تومانی را 350تومان کردند,گوشت قرمز7000 تومانی رابه 26000تومان رساند,قیمت شیر250تومانی رابه 1300تومان رساند,نان بربری 25تومانی را به 500تومان رساند,قیمت بنزین 100تومانی را به 700تومان رساندروغن نباتی 5کیلویی از750تومان به 12000هزارتومان رساند,مرغ راازکیلویی 1250تومان به کیلویی 7000تومان رساند,قیمت پرایدرااز7میلیون تومان به 21میلیون تومان رساندومگان 35میلیون تومانی را 85 میلیون تومان رساند,قطعنامه های سازمان ملل را کاغذپاره خواند, مردم را خس وخاشاک خواند,و..... با این کارها مدیر جهانی شدوسرانجام مادر چاوز را بغل نمود.ظاهرا بقایی هم میخواد شاهکارهای بی بدیل استادش را تکمیل نماید.ومدیرجهانی گردد.
کریم ابدی 25 اسفند 1395
7
2
پاسخ
دولت فعلی به مدیران خودش میده اون دولت به مردم
نا شناس 25 اسفند 1395
0
7
پاسخ
جدی نگیرید منظورش سال 1450 ، است
محمد 25 اسفند 1395
3
7
پاسخ
تو درحد مدیر مدرسه نیستی . حالا یکی مثل خودت تورو وزیر کرد دیگه قرارنیست پا تو کفش بزرگترها بکنی
رضا-سوادکوه 25 اسفند 1395
1
8
پاسخ
ته امه جیب نزن یارانه خیر بخردمی
ارزفون 25 اسفند 1395
1
6
پاسخ
وعدی یارانه بدون منابع و پشتوانه ی مالی ،شعار توخالی و عوام فریبی است .لطفا طرح و برنامه ای بده برای رشد و توسعه ی آینده کشور .
البته که مقدار توسعه و پیشرفت 8ساله را دیدیم
شمالی 25 اسفند 1395
8
1
پاسخ
چون این دولت فقط داره حقوق میلیلاردی به مدیران ارشد میده بیش از این انتظاری نیست . . .
محمدی 25 اسفند 1395
7
1
پاسخ