.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات جدید از ابعاد اغتشاشات اخير

رييس سازمان اطلاعات استان تهران برخي از ابعاد حوادث دو هفته اخير را طبق اطلاعات به دست آمده از عناصر بازداشت شده و اسناد و مدارک موجود تشريح کرد.
شکری در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: از سال گذشته تعدادي از افراد خاص و افراطي با توجه به عدم اقبال مردم به آنان به دنبال آن شدند که به هر نحو ممکن و تحت هر شرايطي حاکميت را به تصاحب خود درآورده و در راستاي قدرت طلبي و مقاصد منفعت طلبانه خود و بيگانگان گام بردارند.

برهمين اساس از يک سال پيش از انتخابات شروع به برنامه ريزي و اقداماتي را طراحي کردند و به بيگانگان نيز سيگنال هايي ارسال داشتند. آنان از همان زمان اقدام به نزديکي به افراد خاص و نفوذ در ميان آنها نمودند تا به اهداف پليد خود برسند و از ابتدا با زمينه سازي و طرح مباحث شبهه انگيز نسبت به انتخابات را در دستور کار خود قرار دادند و از جمله تصميماتي که از قبل اتخاذ نموده بودند موضوع تصميم به ابطال انتخابات در صورت عدم پيروزي بود و در اين زمينه موضوع "تقلب" و ايجاد کميته به اصطلاح صيانت از آرا با سازماندهي گسترده و امکان تغيير کاربري براي اردوکشي خياباني، به طور خاص به عنوان محورهاي اصلي اين طرح، از طريق يک ستاد خاص به اجرا گذاشتند، علاوه بر اينکه موضوع ابطال انتخابات از ماه هاي قبل نيز به ويژه توسط يکي از گروه هاي غيرقانوني مطرح شد.

اين مقام اطلاعاتي تصريح کرد: سازمان اردوکشي به خيابانها با پوشش "سازمان راي" با کارکرد دو وجهي قبل از انتخابات به وجود آمد و براي آمادگي روحي آنان کارهاي ويژه اي صورت گرفته بود، حتي آن ستاد انتخاباتي از شب قبل از انتخابات، تبديل به ستاد عملياتي در جهت هدايت سازمان اردوکشي به خيابانها شده بودند.

وي در اين باره که طبق يک نظرسنجي پيروز انتخابات يکي از کانديداها بوده است و وي قبل از شروع به شمارش آرا بلافاصله پس از پايان راي گيري طي مصاحبه با رسانه هاي خارجي و داخلي پيروزي قطعي خود را اعلام کرد و گفت: طبق اطلاعات موجود، نظرسنجي هاي ساختگي توسط آن ستاد خاص (که به زودي اسامي تهيه کنندگان و ابعاد آن به اطلاع مردم عزيز خواهد رسيد) به طور کاملا هدفمند و براي گمراه سازي، تهيه و توليد و در ميان اعضاي خود و هواداران منتشر شد تا انگيزه لازم را براي اجراي اقدامات برنامه ريزي شده خود در بعد از انتخابات به وجود آورده باشند.

اين در حالي بود که اين گونه نظرسازي ها موجب اختلافات داخلي ميان برخي اعضاي اصلي آن ستاد نيز شده بود چراکه اينگونه اقدامات را موجب دور شدن از واقعيات و ايجاد برخي توهمات و نهايتا به خطا رفتن مي دانستند.

اين مقام مسوول خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات نيز مساله اتهام زني و تخريب و تعرض به کانديداهاي رقيب با طراحي و توليد اقلام تبليغاتي و CD ها در آن ستاد خاص انجام شد و چند روز قبل از برگزاري انتخابات و به صورت گسترده به پخش آن مبادرت نمودند که مستندات آن متعاقبا ارائه خواهد شد.
رييس سازمان اطلاعات استان تهران همچنين ضمن تاکيد بر لزوم حفظ‌ هوشياري مردم آگاه و هميشه در صحنه در مقابل توطئه بيگانگان اظهار داشت: سرويس هاي اطلاعاتي از طريق برخي از خبرنگاران خارجي و عناصر مرتبط و نيز با اسامي و گذرنامه هاي مختلف از ماه ها قبل از انتخابات ضمن تردد به کشور شبکه هايي از رابطين خبري را به وجود آورده بودند تا در زمان انتخابات وارد عمل شده و با انعکاس غيرواقعي اخبار، صحنه انتخابات ايران را دچار ابهام و انحراف نمايند. همچنين پس از انتخابات با بزرگنمايي رويدادها به جهت دهي در راستاي منافع بيگانگان، در تخريب چهره خارجي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خوراک لازم براي تغذيه شبکه هاي خبري بيگانه غربي و بخصوص انگليسي را فراهم نمودند.

وي در پايان وعده داد بزودي اطلاعات و اخبار بيشتري از توطئه هاي پنهان برخي عناصر وابسته و يا مغرض و فتنه گر در جريانات اخير به اطلاع ملت شريف و آزاده ايران خواهد رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.