.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش حداد عادل به اظهارات اخیر ترکان
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر مشاور ارشد رئیس جمهوری مبنی بر اینکه نمایندگان کاری به استیضاح ندارند، واکنش نشان داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر مشاور ارشد رئیس جمهوری مبنی بر اینکه نمایندگان کاری به استیضاح ندارند، واکنش نشان داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جشن دو سالگی «دکتر سلام» که عصر امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد به سخنان مشاور ارشد رئیس جمهوری مبنی بر اینکه نمایندگان حالا دیگر درگیر انتخابات هستند و کاری به استیضاح ندارند واکنش نشان کرد.

وی گفت: نمایندگان مجلس به وظایف خود هم در عرصه انتخابات و هم در مورد مجلس به خوبی عمل خواهند کرد.

حداد عادل در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آقای ترکان گفته‌ است نمایندگان اگر وزرا را استیضاح کنند هم مهم نیست نظر شما چیست، گفت: نمایندگان به وظایف خود عمل می‌کنند و اگر جایی لازم ببیند استیضاح هم خواهند کرد، اگر تشخیص ندادند استیضاح هم نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت در پاسخ به پرسش دیگری بر این اساس که استیضاح علی جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به کجا رسید، گفت: این استیضاح از سوی هیات رئیسه اعلام وصول نشده است و هنوز استیضاحی در صحن شکل نگرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که هیات آمریکایی برای بازدید از مراکز نظامی اصرار دارد اما جمهوری اسلامی این موضوع را نمی‌پذیرد، پس تکلیف مذاکرات چیست، خاطرنشان کرد: اگر این توافق امضا نشود آسمان به زمین نمی‌آید و ما زندگی خودمان را خواهیم کرد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: در این سالی که به قول خودشان سخت‌ترین تحریم‌ها را نیز کرده‌ بودند ملتی ایران به زندگی عادی خود ادامه داد شاید یک مقدار هم برایمان سخت شد اما ما انقلاب کردیم و اولین هدف ما نیز استقلال بوده است بنابراین این ملت نسبت به استقلال بیشتر از هر چیز دیگر حساسیت دارد و به هیچ کس اجازه نمی‌دهد به این استقلال خدشه وارد کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1394
حقیقت تلخ است برادر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.