.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگارشمال ازبابل گزارش داد:
دیدارصمیمی رئیس اتاق اصناف بابل ازمرکز معلولین شفیع زاده امیرکلا

خبرنگارشمال نیوز- حاج حسین لعلی و حاج حبیب اله مرندی رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل باحضور در مرکز معلولین شفیع زاه امیرکلا، معلولین این مرکز را مورد تفقد قرار دادند.

به گزارش خبرنگارشمال نیوز درشهرستان بابل، در این دیدار صمیمی حاج حسین لعلی و حاج حبیب اله مرندی از قسمت های مختلف مرکز دیدار و با معلولین ساعتی به گفتگو نشستند.

قریشی مدیرعامل مرکز معلولین شفیع زاده امیرکلا باارائه گزارشی گفت : در این مرکز 50 معلول ذهنی بالای 14 سال دختر ازسراسر استان مازندران نگهداری میشوند برای هر معلول ماهیانه 12 تا15 میلیو ن ریال هزینه می شود که 30 % از این هزینه ها را سازمان بهزیستی و مابقی را خیرین شریف و مردم خوب شهرستان بابل تامین می کنند.

مدیر عامل مرکز معلولین شفیع زاده امیرکلا از حاج حسین لعلی و حاج حبیب اله مرندی که معلولین را در شب عید مورد تفقد قراردادند و باعث سرور و شادیشان شدند قدردانی کرد و از خیرین و مردم خواست شب عید به فکر معلولین باشند .

قریشی در پایان خطاب رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل گفت : مرکز معلولین شفیع زاده امیرکلا یکی ازمراکز درجه یک استان مازندران است در این مرکز تما م نکات بهداشتی کاملا رعایت و اجرا می شود تامعلولین عزیز در آسایش کامل به زندگی شان ادامه دهند.

حاج حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل پس از دیدار بامعلولین و گفتگو با پرسنل زحمتکش این مرکز، ضمن تشکر از زحمات آقای قریشی مدیر عامل پرتلاش و پرسنل ساعی ، از توجه ویژه این عزیزان به معلولین و رعایت کامل نکات بهداشتی درمر کز ابراز مسرت کرد و یادآور شد: خداوند منان را شاکریم این توفیق را داد از این مرکز مهم دیدار و با معلولین عزیز گفتگو کنیم این قول را می دهیم بزودی مجددا با این عزیزان دیدار واز مصاحبت با آنها لذت ببریم .

در پایان این دیدار صمیمی ، حاج حسین لعلی و حاج حبیب اله مرندی کمک و خدمات به معلولین را باقی الصالحات دانستن و آمادگی اتاق اصناف شهرستان بابل را برا ی ارائه هر گونه کمکی به مرکز معلولین شفیع زاده امیرکلا اعلام داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.