.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقامت 4 میلیون نفر در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران درباره آخرین آمار اقامت مسافران و گردشگران در ایام نوروز گفت: از ابتدای سال جدید تا چهارم فروردین 4 میلیون نفر در مازندران اقامت کردند.


به گزارش شمال نيوز به نقل إز فارس،، نمایشگاه ملی صنایع‌دستی صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در پارک نگین شهرستان نوشهر افتتاح شد.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با 90 غرفه از آثار صنایع‌دستی و هنرهای بومی استان‌های مختلف کشور افتتاح و در معرض دید عموم قرار گرفت.


دلاور بزرگ‌نیا افزود: 24 استان در رشته‌های گلیم‌بافی، گلیم‌سوزنی، زیورآلات سنتی، سراجی سنتی (چرم)، معرق چرم، کاشی هفت رنگ، میناکاری، معرق چوب، معرق فلز و نمد مالی فعالیت می‌کنند.


وی درباره آخرین آمار اقامت مسافران و گردشگران در ایام نوروز در مازندران تصریح کرد: از ابتدای سال نو تا چهارم فروردین 4 میلیون نفر در مازندران اقامت کردند.


این مسئول افزود: اگر چه ورودی مسافران به مازندران کم بود اما از سویی دیگر خروجی نیز کمتر شد و مدت زمان اقامت در مازندران افزایش یافت.


وی خاطرنشان کرد: باید زمینه‌های ماندگاری و اقامت مسافران و گردشگران در مازندران بیش از پیش فراهم شود که یکی از این بسترها تعدیل قیمت کالا و مایحتاج ضروری است و در این باره باید تدبیری شود.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با انتقاد از بزرگ‌نمایی درباره ترافیک محورهای منتهی به مازندران، بیان کرد: با وجود شرایط آب و هوایی و بزرگ‌نمایی درباره محورهای منتهی به استان، باز هم شاهد اقبال عمومی مسافران و گردشگران به سمت مازندران بودیم.


این مسئول با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش اقامتی در مازندران وجود دارد، گفت: زمانی در اقتصاد گردشگری مازندران موفق خواهیم بود که ماندگاری مسافر افزایش یابد و البته در کنار باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری نیز توجه شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.