.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفع مشکلات راه‌های مواصلاتی مازندران
معاون استاندار مازندران از رفع موانع و مشکلات موجود در راه‌های ورودی و مواصلاتی مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نيوز، علی نبیان صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که با حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اداری این شهرستان در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد با اشاره به شعار دولت و ملت، همدلی و هم‌ز‌بانی اظهار کرد: دولت یازدهم تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق شعار امسال به‌کار می‌بندد.


وی افزود: در سال گذشته با وجود کمی‌ها و کاستی‌ها و فشارهایی در قالب تحریم‌ها، ولی با عزمی که در درون ملت وجود دارد، حرکت‌‌های خوبی صورت گرفت.


معاون عمرانی استاندار مازندران بیان کرد:‌ در سال گذشته براساس منابع مالی که دولت در نظر گرفت بخشی از کاستی‌ها در مازندران رفع و امورات اجرایی انجام شد.


وی با بیان اینکه یکی از ‌چالش‌های اساسی در مازندران، راه‌های مواصلاتی است، تصریح کرد: مازندران در مجموع 6 راه ورودی مانند رامسر، هراز، سوادکوه، دامغان به گلوگاه، کندوان و گلستان به گلوگاه به داخل استان دارد که چالش‌‌های موجود در این حوزه با همت و تلاش استانداری و پیگیری‌های ویژه اعضای هیئت دولت مشکلات آن رفع شد.


نبیان اضافه کرد: تونل شهری چالوس به طور موقت برای ایام نوروز بازگشایی شد و به زیر بار ترافیک رفت که این امر در کاهش بار ترافیکی منطقه تاثیر بسزایی داشته است.


وی با اشاره به اینکه مازندران در طول ایام سال پذیرای مسافران و گردشگران است، تصریح کرد: از 25 اسفند 93 ستاد اجرایی تسهیلات سفر استان کار خود را آغاز کرد و تمامی دستگاه‌ها به سمت و سویی رفتند که بتوانیم خدمت خود را به مسافران و گردشگران ارائه کنیم.


معاون عمرانی استاندار مازندران بیان کرد: در بخش ارتقای امنیت تعداد دو هزار نیرو از دیگر مناطق کشور وارد مازندران شدند و در کنار نیروی انتظامی استان حضوری فعالانه دارند.


این مسئول در پایان از حضور پر رنگ پلیس راهور در نقاط مختلف مازندران خبر داد و گفت: میزان تصادفات در مازندران به نسبت سال‌های گذشته بسیار کمتر شده است و این در سایه همدلی و هم‌افزایی مردم و مسئولان تحقق یافت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 مرداد 1394
تا کی باید مردم در ترافیک جاده های شمال گیر کنند استان مازندران 3 تا جاده داره که هر سه دوره پهلوی ایجاد شده با رشد 4 برابری جمعیت و 1000 برابری ماشین دیگه جوابگو نیست . چرا یکی به فکر استاند مازندران نیست ؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.