.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تا آخر هفته، هوا 12 درجه سردتر می شود

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از کاهش 12 درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت: پایتخت نیز در این ایام نیمه ابری و گاهی اوقات شاهد بارش باران، ورزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز فاطمه گودرزی درباره وضعیت هوا در سه روز آینده گفت: امروز با نفوذ جریانات سرد شمالی ضمن کاهش 8 تا 12 درجه‌ای دما در نوار شمالی شاهد تشدید بارش دراستان‌های ساحلی دریای خزر هستیم. همچنین برمیزان بارش‌های در استان‌های نیمه غربی و دامنه‌های البرز افزوده می‌شود. در حقیقت این سامانه تا روز چهارشنبه در نیمه شمالی کشور فعال بوده و روز پنجشنبه دامنه‌های شرقی البرز و روز جمعه در شمال شرق فعال است.

او در ادامه با بیان این مطلب که در حقیقت دریای خزر در این ایام مواج خواهد بود، گفت: همچنین خلیج فارس فردا سه‌شنبه مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور به وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته از سوی این سازمان آسمان پایتخت امروز و فردا نیمه ابری و در گاهی اوقات شاهد بارش باران، ورزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود. در حقیقت در این ایام دما در پایتخت 4 تا 5 درجه‌ کاهش می یابد.

گودرزی در ادامه گفت: طبق آخرین اخطاریه سازمان هواشناسی، به علت بارش شدید برف طی امروز و فردا اختلال در تردد و لغزنده شدن جاده های مواصلاتی و در برخی مناطقی که بارندگی دارند، نیز پیش بینی می‌شود.

 در حقیقت تمامی راه‌های ارتباطی کوهستانی همچون استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، اردبیل، گلستان،خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، چهارمحال و بختاری و قم اختلال در تردد جاده ای را شاهد خواهیم بود.

او در خاتمه گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی فردا، چهارشنبه دچار اختلال تردد در جاده‌ها بوده و به علت بارش برف و در شهر تهران آب گرفتگی معابر عمومی خواهند داشت.

همچنین استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در شهرهای ساحلی آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و در بقیه نقاط این استان ها اختلال تردد در جاده ها به علت بارش برف رخ خواهد داد، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود تا در این ایام تجهیزات لازم برای تردد در جاده‌ها را به همراه داشته باشند./350

   
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.