.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادی: از ظرفیت پیمانکاران بومی در استان استفاده شود
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی پیمانکاران توانمند بومی در استان است باید از ظرفیت آنها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، محمد دامادی پیش از ظهر امروز در همایش توانمندسازی پیمانکاران و مشاوران استان مازندران که در باشگاه برق ساری برگزار شد، با بیان اینکه انتظار استقبال بیشتری از این همایش می رفت گفت: متاسفانه در کشور همیشه همایش هایی برگزار می شود مثلا در روز خبرنگار به جای آنکه صحبت خبرنگاران را بشنویم از مسخنرانی مسئولین را می شنویم.

وی افزود: انتظار می رفت تا پیمانکاران و مشاوران بیشتری از این همایش استقبال کنند تا ما صحبت های آنها می شنیدیم.

دامادی با بیان اینکه واقعیت ها را باید گفت و پذیرفت، اظهار داشت: واقعیت ها گاهی تلخ است اما واقعیت این است که جامعه پیمانکاران و مشاوران دچار مشکلات عدیده ای هستند.

وی با بیان اینکه کارفرما، مجری و مشاوران سه ضلع مثلث عرصه سازندگی کشور هستند، مطرح کرد: آیا این مثلث متساوی الاضلاع است و هر سه ضلع آن یک اندازه دارد؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه درصد سود برخی بانک ها انصاف کمتری دارد گفت: اگر در حوزه عمران به درستی عمل نشود، دچار بحران سازندگی می شویم.

وی با اشاره به پروژه کمربندی مرکز استان که از 27سال پیش آغاز شده تشریح کرد: با طولانی شدن پروژه هم توجیه اقتصادی خود را از دست می دهد وهم کیفیت کار پایین می آید.

دامادی بیان کرد: نابسامانی بین عوامل سازندگی و دستگاه های اجرایی مربوطه فضا را به بحران در سازندگی می کشاند.

وی با اشاره به نحوه ارتباط مجری پروژه با کارفرما بیان کرد: منابع مالی قبل از کلنگ زنی باید تامین شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، پرداخت های مالی ، مالیات و بیمه را از دیگر مشکلات پیمانکان عنوان کرد و افزود: متاسفانه حرف هایمان به اندازه تفکراتمان نیست.

وی با اشاره به ورود و قدرت نفوذ سیاسیون به حوزه پیمانکاران گفت: اگر بخش خصوصی توانمند نشود کشور پیشرفت نمی کند.

دامادی با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا نظرات و مشاوره های پیمانکاران و مشاوران را بصورت مکتوب دریافت نماید افزود: نمایندگان مردم لزوما نخبگان جامعه نیستند بلکه منتخبین ملت هستند که باید از نظرات و مشاوره های ریش سفیدان بهره مند گردد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه کمیسیون عمرانی مجلس شرایط نابسامان پیمانکاران را در مجلس مورد بررسی قرار داد، یادآور شد: ما نمی‌خواهیم درها را در مازندران به روی پیمانکاران دیگر استان‌ها ببندیم اما وقتی پیمانکاران توانمند بومی در استان است باید از ظرفیت آنها استفاده شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هادی 23 مرداد 1393
اخوی پیمانکار بیکار از آشناهاتون بهت سفارش این سخنان را داده؟
مدیر 23 مرداد 1393
بله جناب دامادی شما از پیمانکاری حمایت می کنید که پروژه محور هراز را در منطقه پلور نیمه کاره رها کرده و جان چندین هم وطن ما گرفته شد و جالب این است که چند ماه بعد همین پیمانکار که سابقه کاری آن مشخص است رتبه 1 راه و ترابری را می گیرد پروژه های نیمه تمام و بدهی این پیمانکار به اداره راه و شهرسازی به مبلغ 1 میلیارد بدیهی این حمایت شماست !!!!!!!!!!!!! بترس از عاقب و آخرت
مختار 23 مرداد 1393
نه آقا خودم پرسنل پروژه بودم
ساروی 24 مرداد 1393
عبوری منتظرت میمانیم ، برای ساری بیا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.954 seconds.